zondag 21 juni 2015

Het aller begin

Reeds een hele tijd volg ik een breed scala aan blogs. Meestal naaigerelateerd, maar ook blogs over huishouden en kroost kunnen mijn interesse wel wekken (het kan immers deugd doen om te zien dat het op een ander ook niet altijd van een leien dakje loop :-)) Waarover kan ik dan bloggen? Over de chaos van huishouden en kinderen kan ik alleszins een woordje meespreken. En zo af en toe neem ik ook eens naald en draad ter hand. Zo ook een tijd geleden toen ik van An van straightgrain de Ishi mocht testen. Een heel leuke jurk waar de dochter dol op was. Ik maakte de 10 jaar en misschien was die wel iets te breed voor mijn smalle 10-jarige. Stof vond ik bij madeline de stoffenmadam waar ik supervriendelijk en professioneel werd verder geholpen door Nancy. De werkbeschrijving is heel duidelijk en alles verliep heel vlotjes. Ik kocht stof voor een tweede, maar die ligt momenteel nog even te wachten.

2 opmerkingen:

  1. Veel succes met je blog, mama met een hobby :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is nog veel te leren. Zowel blogsgewijs als naaigewijs, Maar ik leer elke dag bij :-).

    BeantwoordenVerwijderen